Λουίζου Παναγιώτα
Η Λουίζου Παναγιώτα γεννήθηκε στην Αθήνα και αποφοίτησε από το τμήμα λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι. Πατρών το 2004. Υπήρξε μέλος της επιστημονικής επιτροπής του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ) στην ομάδα δημιουργίας υλικού και στην ομάδα αναπτυξιακών γλωσσικών διαταραχών. Από το 2012 εως και το 2016 ήταν επικεφαλής της οργανωτικής επιτροπής για την Πανελλαδική Ημέρα Λογοθεραπείας του συλλόγου. Από το 2014 έως το 2019 ήταν Αντιπρόεδρος και από το 2019 έως το 2021 ήταν Πρόεδρος στο ΣΕΛΛΕ.
Έχει εργαστεί ως λογοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά κέντρα αποκατάστασης, ως συνοδός παράλληλης στήριξης και ήταν επιστημονικός συνεργάτης στο Κέντρο Κοινωνικής Παρέμβασης του Δήμου Κορυδαλλού. Από το 2007 είναι επιστημονική υπεύθυνος στο κέντρο Λέξημα.
Έχει μετεκπαιδευτεί στη μέθοδο BOBATH-NDT και στην κρανιοιερή θεραπεία. Επιπλέον έχει εκπαιδευτεί στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών, σε μεθόδους εναλλακτικής επαυξητικής επικοινωνίας (makaton, pecs), στην μέθοδο δομημένης προσέγγισης TEACCH για παιδιά με αυτισμό, στη μέθοδο Accent για τη θεραπεία των διαταραχών της φωνής και του τραυλισμού, ενώ στα πλαίσια συνεχούς κατάρτισης έχει παρακολουθήσει αρκετά μεγάλο αριθμό σεμιναρίων, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, για τον τραυλισμό, την ειδική γλωσσική διαταραχή (SLI), τη δυσφαγία, τις κρανιοπροσωπικές ανωμαλίες, τη βαρηκοΐα, τις αναπτυξιακές διαταραχές κ.α. Ακόμα έχει λάβει πιστοποίηση στη χρήση του Εργαλείου Διεπιστημονικής Ομάδας για την Αξιολόγηση του Επιπέδου Λειτουργικότητας Παιδιού στο Φάσμα του Αυτισμού (ΕΔΑΛΦΑ), του Αθηνά τεστ για τη διάγνωση των μαθησιακών δυσκολιών, στο μοντέλο των κύκλων (αναπτυξιακό προφίλ κοινωνικής επικοινωνίας), στη χορήγηση και βαθμολόγηση του ψυχομετρικού εργαλείου Λογόμετρο και στις ομάδες γονέων (Hanen Consultant ITTT). Δείτε αναλυτικά τα σεμινάρια εδώ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ, ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ, ΗΜΕΡΙΔΕΣ
- «Διαταραχές του λόγου σε άτομα με σχιστίες», υπο την αιγίδα και οργάνωση του Ελληνικού Κρανιοπροσωπικού Κέντρου, στην Αθήνα, τον Απρίλιο του 2002.
- «Τραυλισμός: Θεωρητικά και Πρακτικά Μοντέλα», στη Θεσσαλονίκη, το Μάιο του 2002.
- «Διαταραχές φωνής και ο ρόλος του λογοθεραπευτή», υπό την αιγίδα και οργάνωση του ΣΕΛΛΕ, τον Απρίλιο του 2003.
- «Επιμόρφωση ‘Αναδόμηση’. Αναβάθμιση του θεσμού εκπαίδευσης ατόμων με αυτισμό και άλλων αναπτυξιακών διαταραχών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση», στην Αθήνα, το Νοέμβριο και Δεκέμβριο του 2003.
- «Δυσλεξία, εφαρμογή της σειράς τεστ του ΚΨΜ για τη διάγνωση της δυσλεξίας», υπό την αιγίδα του Κέντρου Ψυχολογικών Μελετών, στην Αθήνα, το Δεκέμβριο του 2003.
- 22ο σεμινάριο 45 ωρών «Εκπαίδευση στελεχών για την αποκατάσταση δυσλεξικών παιδιών και εφήβων», υπό την αιγίδα της Γεν. Γραμ. Εκπαίδευσης Ενηλίκων, στην Αθήνα, το Νοέμβριο του 2003.
- «11th International Aphasia Rehabilitation Conference», στη Μήλο, τον Ιούλιο του 2004.
- «5th World congress on Dyslexia», στη Θεσσαλονίκη, τον Αύγουστο του 2004.
- Τριήμερο σεμινάριο TEACCH «Βασικά στοιχεία δομημένης εκπαίδευσης» υπο την αιγίδα και οργάνωση του Πανελλήνιου Συλλόγου Λογοπεδικών, στη Θεσσαλονίκη, το Μάιο του 2005.
- «Επιληψία σε παιδιά με νευροαναπτυξιακά προβλήματα», υπό την αιγίδα και οργάνωση της ΕΛΕΠΑΠ Αθηνών, στην Αθήνα, τον Ιούνιο του 2005.
- Βασικό σεμινάριο ΜΑΚΑΤΟΝ (ενότητες 1-4) υπό την αιγίδα του ιδρύματος για το παιδί «Η Παμμακάριστος», στην Αθήνα, τον Ιούνιο του 2005.
- Τριήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα: «Δυσφαγία», υπό την αιγίδα και οργάνωση της Ελληνικής Φυσικής Εταιρείας και της Επιστημονικής Ένωσης Ιατρών Υγεία, στην Αθήνα, τον Οκτώβριο του 2005.
- Ημερίδα δυσφαγίας, υπό την αιγίδα και οργάνωση του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών, στην Αθήνα, το Νοέμβριο του 2005.
- «6ο Πανελλήνιο Παιδονευρολογικό Συνέδριο», υπό την αιγίδα και οργάνωση της Ελληνικής Παιδονευρολογικής Εταιρείας, στην Αθήνα, το Δεκέμβριο του 2005.
- Εκπαίδευση στο «σύστημα επικοινωνίας μέσω ανταλλαγής εικόνων (PECS)», υπό την αιγίδα και οργάνωση του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών, στην Αθήνα, τον Ιανουάριο του 2006.
- «Φωνολογική ενημερότητα και ο ρόλος του λογοθεραπευτή», υπό την αιγίδα και οργάνωση του ΣΕΛΛΕ, στην Αθήνα, τον Απρίλιο του 2006.
- «Students with learning differences. The challenge of our century» υπό την αιγίδα και οργάνωση του American Community Schools Athens, στην Αθήνα, το Μάιο του 2006.
- Τριήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο για παιδιά κάτω των 7 που τραυλίζουν, υπό την αιγίδα και οργάνωση του Michael Palin Center for Stammering Children και του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών, στην Αθήνα, το Μάιο του 2006.
- «Διαταραχές ροής ομιλίας- τραυλισμός», υπό την αιγίδα και οργάνωση του ΣΕΛΛΕ, στην Αθήνα, τον Ιούνιο του 2006.
- «Αποκατάσταση παιδιών και ενηλίκων με κοχλιακό εμφύτευμα», υπό την αιγίδα και οργάνωση του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών, στην Αθήνα, το Σεπτέμβριο του 2006.
- «Ρινολαλιά και άλλα προβλήματα ομιλίας σε σχιστίες χείλους και υπερώας. Αξιολόγηση και θεραπεία», υπό την αιγίδα και οργάνωση του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών, στην Αθήνα, τον Οκτώβριο του 2006 .
- Τριήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα: «Αξιολόγηση και θεραπεία διαταραχών κατάποσης», υπό την αιγίδα του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών και οργάνωση της επιστημονικής ομάδας δυσφαγίας του συλλόγου, στην Αθήνα, το Νοέμβριο του 2006.
- Ημερίδα με θέμα: «Η διγλωσσία στην παιδική ηλικία», υπό την αιγίδα της γεν. γραμ. νέας γενιάς και του υπουργείου πολιτισμού και οργάνωση του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών, στην Αθήνα, το Νοέμβριο του 2006.
- «1st practical symposium on voice- swallowing and their disorder», στην Αθήνα, τον Απρίλιο του 2007.
- Ημερίδα με θέμα «το παιδί που θρηνεί και ο ρόλος της σχολικής κοινότητας», υπό την αιγίδα της εταιρείας για τη φροντίδα παιδιών και οικογενειών στην αρρώστια και το θάνατο «Μέριμνα» και οργάνωση του Κέντρου Κοινωνικής Παρέμβασης του Δήμου Κορυδαλλού, στην Αθήνα, το Μάρτιο του 2008.
- Διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα «Αξιολόγηση και θεραπεία αφασικών διαταραχών από τη σκοπιά της γνωστικής νευροψυχολογίας», υπό την αιγίδα και οργάνωση του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών, στην Αθήνα, το Μάιο του 2008.
- Πρόγραμμα εκπαίδευσης με θέμα «Επείγουσες καταστάσεις αρχική εκτίμηση- αντιμετώπιση», υπό την αιγίδα του ΣΕΛΛΕ και οργάνωση του ΕΚΑΒ, στην Αθήνα, το Μάρτιο του 2010.
- Σεμινάριο με τίτλο « Πώς αξιολογούμε τη φωνή με βάση τα ακουστικά της χαρακτηριστικά», υπό την οργάνωση του Κέντρου Φωνής και Κατάποσης, στην Αθήνα, το Δεκέμβριο του 2010.
- Εκπαίδευση στο Νευρογλωσικό Προγραμματισμό, στην Αθήνα, από τον Σεπτέμβριο του 2010 μέχρι τον Ιούλιο του 2012.
- 2ήμερο workshop με θέμα «Ειδική Γλωσσική Διαταραχή- SLI» υπό την οργάνωση της εταιρείας Προσέγγιση, στην Αθήνα, το Μάιο του 2012.
- Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και θεατρικό παιχνίδι: κατακτώντας τους μαθησιακούς στόχους του Δημοτικού βιωματικά», στην Αθήνα, τον Ιανουάριο του 2013.
- 2ήμερο workshop με θέμα «Παιδική Δυσαρθρία/ Αναπτυξιακή Λεκτική-Στοματική Δυσπραξία» υπό την οργάνωση της εταιρείας Προσέγγιση, στην Αθήνα, το Φεβρουάριο του 2013.
- Εκπαίδευση στη χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία των αποτελεσμάτων του Αθηνά Τεστ, στην Αθήνα, τον Ιούνιο του 2013.
- Εκπαίδευση σε μαθησιακές δυσκολίες, διγλωσσία, το φάσμα του αυτισμού, νοηματική, Braille, ADOS-G, στην Αθήνα, από το Μάρτιο του 2013 μέχρι τον Ιούλιο του 2013, στο ΚΕΚ του ΚΨΥ.
- Εκπαίδευση στη χρήση του εργαλείου διεπιστημονικής ομάδας για την αξιολόγηση του επιπέδου λειτουργικότητας παιδιού στο φάσμα του αυτισμού- ΕΔΑΛΦΑ, στο Μεσολόγγι, τον Απρίλιο του 2014.
- Teaching functional speech to non-verbal individual with autism and related disabilities: Applied Behavior Analysis and Oral Placement Therapy, στην Αθήνα, τον Ιούνιο του 2014.
- Ημερίδα με τίτλο: ‘Οι προκλήσεις της διγλωσσίας για τον επαγγελματία λογοθεραπευτή, υπό την αιγίδα και οργάνωση του ΣΕΛΛΕ, στην Αθήνα, το Σεπτέμβριο του 2014.
- ‘Εισαγωγή στην αισθητηριακή ολοκλήρωση’, υπό την αιγίδα και οργάνωση του ΣΕΛΛΕ, στην Αθήνα,τον Οκτώβριο του 2014.
- ‘Αναπτυξιακό προφίλ κοινωνικής επικοινωνίας- το μοντέλο των κύκλων’, υπό την αιγίδα και οργάνωση του ΣΕΛΛΕ, στην Αθήνα, το Νοέμβριο του 2014.
- Dr Rosenbek’s Workshop “How to Treat Aphasia, Dysarthria and Apraxia of Speech: Evidence and Experience”, στην Αθήνα, τον Σεπτέμβριο του 2015.
- “It Takes Two To Talk The Hanen Program for Parents” Certification Workshop 22 Professional Development Hours Athens, GR – Oct 10 to Oct 13, 2015.
- 2ήμερο Workshop ‘’The Accent Method For Voice Therapy’’, υπό την αιγίδα και οργάνωση του ΣΕΛΛΕ, στην Αθήνα, τον Σεπτέμβριο του 2016.
- ‘’Parents as Partners’’, υπό την αιγίδα και οργάνωση του ΣΕΛΛΕ, στην Αθήνα, τον Σεπτέμβριο του 2016.
- »Γλωσσική ανάπτυξη και διγλωσσία», υπό την αιγίδα και οργάνωση του ΣΕΛΛΕ, στην Αθήνα, το Νοέμβριο του 2016.
- Επιστημονικό συνέδριο με τίτλο:»Έρευνα και Καινοτομία στην Παιδοψυχολογία και την Παιδοψυχιατρική- Διεπιστημονικές προσεγγίσεις και Προοπτικές»,υπό την αιγίδα και οργάνωση του Πανεπιστημίου Αιγαίου σε συνεργασία με το νοσοκομείο Σωτηρία, στην Αθήνα, το Φεβρουάριο του 2017.
- Διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο: »Αυτισμός- Κοινό Γνωστικό Υπόβαθρο», το Μάρτιο του 2017.
- Διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο: »Κοινωνική Επικοινωνία- Προωθώντας την Ανάπτυξή της», τον Απρίλιο του 2017.
- Εκπαιδευτικό πρόγραμμα 120 ωρών, με τίτλο: »Ανοιχτά σεμινάρια ψυχολογίας», υπό την αιγίδα και οργάνωση του Πανεπιστημίου Αιγαίου, Νοέμβριο 2016- Ιούνιο 2017.
- Εκπαιδευτικό πρόγραμμα 60 ωρών, με τίτλο: »Κοινωνική Ανθρωπολογία», υπό την αιγίδα και οργάνωση του Πανεπιστημίου Αιγαίου, Ιούλιο- Σεπτέμβριο 2017.
- Εκπαιδευτικό πρόγραμμα 60 ωρών, με τίτλο: »Ψυχολογικές πρώτες βοήθειες», υπό την αιγίδα και οργάνωση του Πανεπιστημίου Αιγαίου, Ιούλιο- Σεπτέμβριο 2017.
- Εκπαιδευτικό πρόγραμμα 60 ωρών, με τίτλο: »Το Α και το Ω στις Συμβουλευτικές Συνεδρίες», υπό την αιγίδα και οργάνωση του Πανεπιστημίου Αιγαίου, από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο 2017.
- Βιωματικό σεμινάριο μουσικοκινητικής βασισμένο στο σύστημα Carl Orff, από τον Οκτώβριο ως το Δεκέμβριο του 2017
- Εκπαίδευση στη χορήγηση και βαθμολόγηση του ψυχομετρικού εργαλείου Λογομετρο.
- Εκπαίδευση στη αξιολόγηση παιδιών με επιλεκτικότητα στο φαγητό.
- Πιστοποίηση στην ανίχνευση της διαταραχής ακουστικής επεξεργασίας και στην εξατομικευμένη ακουστική εκπαίδευση, διάρκειας 100 ωρών, υπο την αιγίδα και οργάνωση του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ ΣΕ ΗΜΕΡΙΔΕΣ
- «Αρμονία- Έκφραση- Υγεία στον Παραστατικό Καλλιτέχνη» υπό την αιγίδα και οργάνωση της Ελληνικής Εταιρείας Ιατρικής και Επιστημών για το Χορό και τις Παραστατικές Τέχνες, στην Αθήνα, το Δεκέμβριο του 2006. Θέμα ομιλίας: διαταραχές φώνησης.
- Ομιλίες σε νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία του Δήμου Κορυδαλλού. Θέματα ομιλιών: εναλλακτική επαυξητική επικοινωνία, τραυλισμός, γλωσσική ανάπτυξη και μαθησιακές δυσκολίες.
- Ομιλήτρια στις εκδηλώσεις του ΣΕΛΛΕ για την Πανευρωπαϊκή ημέρα λογοθεραπείας 2012, στην Αθήνα και στον Πειραιά.
- Ομιλήτρια στην εκδήλωση του ΣΕΛΛΕ για την Πανελλαδική Ημέρα Λογοθεραπείας 2013, στην Αθήνα.
Εργάζεται με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με καθυστέρηση στην ανάπτυξη, νοητική υστέρηση, διάσπαση προσοχής-υπερκινητικότητα, μαθησιακές δυσκολίες, βαρηκοΐα και άλλες αναπτυξιακές διαταραχές.