Κωνσταντίνα Παναγιωτοπούλου
Η Κωνσταντίνα Παναγιωτοπούλου είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος τίτλου μεταπτυχιακών σπουδών (Msc) Ειδικής Αγωγής από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Έχει ειδικευτεί στις Μαθησιακές Δυσκολίες με Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, καθώς και στη Νευροψυχολογία και Ειδική Αγωγή: Ειδικές Τεχνικές Αξιολόγησης και Αποκατάστασης, από το Κέντρο Επιμόρφωσης & Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Δείτε αναλυτικά τα σεμινάρια εδώ
Σεμινάρια Κωνσταντίνα Παναγιωτοπούλου
- Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας, με θέμα: «Συμβουλευτική Ψυχολογία: Εφαρμογές και Προκλήσεις», Πανεπιστήμιο Κρήτης, Μάιος 2010
- Επιστημονική ημερίδα με θέμα: «Μαθησιακές Δυσκολίες – Οι σύγχρονες Προσεγγίσεις και ο ρόλος του εκπαιδευτικού», Νοέμβριος 2010
- Επιστημονική ημερίδα με θέμα: «Μίλα μη φοβάσαι! Πρόληψη και αντιμετώπιση του εκφοβισμού και της βίας στο σχολείο», Ε.Ψ.Υ.Π.Ε., Φεβρουάριος 2012
- 1ο Διεπιστημονικό Συμπόσιο του Φεστιβάλ «Κωφοί και Ακούοντες εν Δράσει», Χανιά Κρήτης, Ιούλιος 2012
- Πιστοποίηση Εκμάθησης του Συστήματος Ανάγνωσης και Γραφής των Τυφλών Braille, Σεπτέμβριος 2013
- Βασική Κατάρτιση στο Σύστημα Εναλλακτικής Επικοινωνίας (PECS) για άτομα με κάποια Διαταραχή του Φάσματος του Αυτισμού ή συναφείς Αναπτυξιακές Δυσκολίες, Μάιος 2014
- Δεύτερος Κύκλος Σεμιναρίων στο Σύστημα Εναλλακτικής Επικοινωνίας PECS, με τίτλο: Διδασκαλία εννέα Σημαντικών Δεξιοτήτων Επικοινωνίας για άτομα με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, Ιούνιος 2014
- Απόκτηση Πιστοποίησης Εφαρμοστή TM PECS HELLAS, Εναλλακτικού Τρόπου Επικοινωνίας Ατόμων με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και συναφείς διαταραχές, Ιούλιος 2014
- Σεμινάριο: «Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και ο Ρόλος της στην Ανίχνευση και Αντιμετώπιση των Μαθησιακών Δυσκολιών». Εισηγήτρια: Δρ. Ζωή Κρόκου, Σεπτέμβριος 2014
- Επιμορφωτικό Σεμινάριο TEACCH, για παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές. Εισηγήτρια η Catherine Faherty, Δεκέμβριος 2014
- Επιμορφωτικό Σεμινάριο Social Stories Κοινωνικές Ιστορίες, για παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές. Εισηγήτρια η Catherine Faherty, Μάιος 2014
- Τριμηνιαίο Πρόγραμμα Επιμόρφωσης «Μαθησιακές Δυσκολίες και Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Μάιος 2015
- Απόκτηση Επάρκειας Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, Ιούλιος 2015
- Επιμορφωτικό πρόγραμμα «Αυτισμός και Παιχνίδι – SSIP» ΔΙ.ΚΕ.Ψ.Υ., Ιούνιος 2016
- Επιμορφωτικό σεμινάριο στις «Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά. Δυσαριθμησία για μαθητές στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση». Εισηγητής Γ. Καραγιαννάκη, Δεκέμβριος 2016
- Βιωματικό Εργαστήριο «Δυσλεξία και Φωνολογική Επίγνωση». Εισηγήτριες Σουζάνα Παντελιάδου και Αναστασία Χιδερίδου-Μανδαρή, Απρίλιος 2017
- Επιμόρφωση στο Ερωτηματολόγιο Δια-προσωπικής Ενδο-προσωπικής Προσαρμογής Παιδιών και Εφήβων (ΕΔΔΕΠΕ), Ιούλιος 2017
- Αξιολογικό Εργαλείο «Αθηνά Τεστ- Διάγνωση Μαθησιακών Δυσκολιών», Ιούλιος 2017
- Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής Ηλικίας ΠΛΑΣΗ, Ιανουάριος 2018
Στη συνεχή της κατάρτιση συμπεριλαμβάνονται πιστοποιήσεις αναφορικά με τη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών (Αθηνά Τεστ), αξιολόγησης δεξιοτήτων ανάγνωσης – ΔΑΔΑ και λογοπεδικής αξιολόγησης σχολικής ηλικίας (ΠΛΑΣΗ).
Διαθέτει πιστοποίηση Εφαρμοστή TM PECS (εναλλακτικής επικοινωνίας) για άτομα με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, στη μέθοδο δομημένης προσέγγισης TEACCH, καθώς και στην εφαρμογή του συστήματος SSIP- Αυτισμός και παιχνίδι.
Διαθέτει επάρκεια της ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας και του συστήματος Ανάγνωσης και Γραφής Braille.
Μέχρι σήμερα έχει εργαστεί ως ειδική παιδαγωγός σε ιδιωτικά κέντρα θεραπειών και κέντρα πρώιμης παρέμβασης ασχολούμενη με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, νοητική υστέρηση, διάσπαση προσοχής-υπερκινητικότητα, βαρηκοΐα- κώφωση και άλλες αναπτυξιακές διαταραχές, ως επόπτρια ενηλίκων και ως εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής στη δημόσια Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.